Fra forrige årtusen


En gammel radio. En gammel journalist. Begge er fra forrige årtusen. Den ene virker ikke lenger, mens den andre fortsatt har lyst til å holde det gående. Nå med noe som mange har holdt på med lenge, nemlig blogging.

Egentlig skulle jeg begynne i fjor. 2013 var et slags jubileumsår for meg: 30 år som journalist og 50 år som menneske. Jeg skynder meg langsomt, og nå har jeg altså skrevet mitt første blogginnlegg på EAP - Eilif Aslaksen Produksjoner.

At jeg startet akkurat i dag skyldes at jeg har studert Google+. Fant på å lage en side hvor jeg la opp en hel del av sakene jeg har jobbet med i løpet av de siste årene. For å kunne se innleggene må man ha Google+. Følte at det var naturlig å ta steget inn i bloggingens verden. Sannsynligvis blir det flest innlegg om journalistikk og media, men også andre temaer vil bli berørt. Så er det bare å se hvor produktiv den gamle journalisten er.

Ettersom jeg har jobbet såpass lenge, blir det tilbakeblikk på prosjekter jeg har jobbet med. Det var en del minner og tanker som dukket opp da jeg laget Google+ siden EAP, og disse kan etter hvert bli delt med flere her på bloggen.

Foreløpig ser EAP - Eilif Aslaksen Produksjoner litt stusselig ut; den gamle trenger litt tid på å det "nye mediet". Det vil nok se bedre ut.





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hemmelig eller ingen ting

En venn som gir meg bedre helse

Sistemann over brua